Od czego zacząć przygotowania do współpracy z wolontariuszami, jak prawidłowo przygotować ofertę pracy, co to znaczy być „organizacją przyjazną wolontariuszom”? Czy współpraca z wolontariuszami to zadanie wyłącznie koordynatora czy całej organizacji? Te i podobne zagadnienia będą tematem kolejnego szkolenia adresowanego do organizatorów wolontariatu. Do uczestnictwa zaprasza Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie.

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do początkujących koordynatorów wolontariatu realizujących działania w Warszawie. W miarę dostępnych miejsc udział wziąć mogą także osoby posiadające już doświadczenie w koordynacji wolontariatu i chcą pogłębić swoją wiedzę, a także podzielić się doświadczeniem. Szkolenie odbędzie się w dniu 23 maja (wtorek), w godzinach 17.00 - 20.00 w siedzibie Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu przy ulicy Nowolipki 9B.

Tematyka:

  • Przygotowanie oferty pracy – indywidualny program pracy wolontariusza.
  • Standardy współpracy z wolontariuszami - cechy organizacji przyjaznej wolontariuszom.
  • Przygotowanie organizacji do współpracy z wolontariuszem.

Prowadzenie: Dariusz Pietrowski - Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie.

Osoby zainteresowane szkoleniem, prosimy o przesłanie zgłoszenia do dnia 19 maja br. wypełniając formularz zgłoszeniowy.

Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia udziela Joanna Stachurska, pod numerem telefonu 22 635 27 73 wew. 21.

Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Działanie „Wsparcie organizatorów wolontariatu” realizowane w ramach miejskiego projektu „Ochotnicy warszawscy” integrującego działania wspierające rozwój wolontariatu w stolicy.